EDİTÖRDEN


Birinin hayatına dokunmak, onda iz bırakmak güzel bir şey… Hele ki bu organize, sürdürülebilir ve çok sayıda kişiye ulaşınca çok daha anlamlı. ‘Sosyal Sorumluluk’ artık şirketlerin ajandalarında daha çok
yer kaplıyor, her yıl bütçeden daha fazla pay alıyor.

Peki şirketler ‘ev ödevi’ni nasıl yapıyor? Bu sitenin amacı Türkiye ekonomisine yön veren köklü şirketlerin örnek projelerine yer verip, onların ‘kurumsal vatandaş’lık kimliklerini tüm yönleriyle ortaya koymak…

Türkiye’de ilk kez olarak ‘Sosyal Sorumluluk’ başlığı altında Akşam Gazetesi’nde her pazar yayınlanan söyleşiler yapıyorum, inşaattan bankacılığa gıdadan teknolojiye kadar farklı sektörlerden
oyuncuların sosyal sorumluluğa bakışlarına yer veriyor, hayata geçirdikleri projeleri ve hedeflerini konuşuyorum.

Tekrara düşmeyen, farklı ve ihtiyacın doğru tanımlandığı, en önemlisi ise sadece para değil büyük özveriyle de gerçekleştirilen bu projelerin bir şekilde tanığı olmak açıkçası heyecan verici. İşte bu yüzden Kurumsal Vatandaş'ın kapısı, sadece Türkiye ekonomisine yön veren şirketlerin sosyal sorumluluk projelerine değil, elini taşın altına koyan, sahile vuran bir denizyıldızını daha okyanusa kavuşturma 'bilinci'ni ve 'telaşı'nı yaşayan herkese açık...

1 yorum:

Tebrikler, kurumsal tarafa ilişkin böyle bir siteye ihtiyaç vardı...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites