Cumartesi

MICHELIN'DEN BİN 400 ŞOFÖRE EĞİTİM!


Michelin’in Türkiye’deki trafik kazalarının önlenmesine katkıda bulunmak üzere İstanbul Umum Servis Aracı İşletmecileri Esnaf Odası (İSAROD) işbirliğiyle hayata geçirdiği “İyi Dersler Şoför Amca” sosyal sorumluluk projesi 2013 yılında da çalışmalarına hız kesmeden devam etti. Proje kapsamında, 2013 yılı boyunca gerçekleştirilen eğitimlerle toplam 1400 şoföre ulaşıldı. Servis şoförlerinin güvenli sürüş konusunda bilinçlendirildiği “İyi Dersler Şoför Amca” (İDŞA) Projesinde şoförlere; trafik güvenliği ve ilkyardımın yanı sıra, servislerde zamanlarının önemli bir bölümünü geçirdikleri çocuklara davranışlarıyla doğru rol model olmalarını sağlayabilmek üzere, trafikte davranış ve iletişim konularında da eğitim verildi.

UZAKTAN EĞİTİM ODASI
 Proje kapsamında Michelin, bir de İSAROD merkez binasında “İyi Dersler Şoför Amca” uzaktan eğitim odası hazırladı. Yıl içerisinde hayata geçirilen eğitimlerin daha geniş bir şoför kitlesine ulaşmasını sağlamak amacıyla hazırlanan uzaktan eğitim odası sayesinde, yüz yüze, birebir eğitime katılamayan servis sürücüleri de, Michelin’in trafik güvenliği, trafikte davranış, iletişim ve ilkyardım eğitimlerine katılma imkânına kavuştu. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites