Çarşamba

BKM İLE 'MUTFAK'A GİRDİ, GÜNEŞTEN KORUNMA YOLLARINI ÖĞRETTİ


Çocukları güneşe karşı tiyatro ile bilinçlendiriyor, 48 okulda 10 bin çocuğa ulaşmayı hedefliyor. Garnier Ambre Solaire’in, ‘Güneşi Seviyorum’ projesi kapsamında BKM Mutfak ekibinin yazdığı çocuk oyunu, eğlendirerek güneşten korunma yollarını anlatıyor…


Aylin LÖLE
Dünya kozmetik devi L’Oreal çatısı altındaki Garnier Ambre Solaire, çocukları güneşe karşı bilinçlendirmek için, BKM Mutfak ile işbirliğine gitti. ‘Güneşi Seviyorum’ adı verilen proje kapsamında BKM Mutfak tarafından Dr. Gülnihal Şarman danışmanlığında ‘Güneşten korunuyorum; çünkü kendime iyi bakıyorum’ adlı çocuk oyunu hazırlatan Garnier Ambre Solaire, 10 bin çocuğa ulaşmayı hedefliyor. Güneş ışığına bilinçsiz ve aşırı maruz kalmanın zararlarının ‘çocuk dili’nde anlatıldığı oyunu 48 okulda sergileyeceklerini belirten Garnier Cilt ve Güneş Bakımı Ürün Müdürü Bahar Güneş, projenin detaylarını Akşam Ekonomi’ye anlattı.

BKM’nin bu konuda nasıl bir katkısı oldu?
Garnier Ambre Solaire olarak BKM Mutfak, Koruncuk Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı ve Dr. Gülnihal Şarman ile bir iş ortaklığı gerçekleştirdik. Bu kapsamda BKM Mutfak Dr. Gülnihal Şarman danışmanlığında hazırlanan “Güneşten korunuyorum; çünkü kendime iyi bakıyorum” adlı oyunumuz; güneşten korunmak için neler yapılması gerektiğini eğlenceli bir şekilde aktarıyor. BKM Mutfak ekibinin profesyonelliği ile yazılan oyun, öğrencilerin dikkatlerini çekerek, bilinç kazanmalarına yardımcı oluyor.

Söz konusu proje ile öncelikli hedefiniz nedir?
Projemiz kapsamındaki oyunumuzu çocuklar ile Mayıs ayının başından itibaren buluşturuyoruz. Toplam 48 okulda sergileyeceğimiz oyunumuz ile yaklaşık olarak 10 bin çocuğa ulaşmayı hedefliyoruz.

Çocuklar hem oyunu seyrediyor
hem kitapçıktan öğreniyor
Eğlenceli oyunumuz; ilköğretim 2, 3, 4 sınıf öğrencilerine sergileniyor. Proje kapsamında Kadıköy İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı 48 okuldaki öğrenciler ile buluşmayı hedefliyoruz. Aynı zamanda proje kapsamında güneşe maruz kalınırken nelere dikkat edilmesi gerektiğiyle ile ilgili detaylı bilgilendirmeyi ve yönlendirmeyi de Dr. Gülnihal Şarman tarafından hazırlanan ve çocuklara dağıtılan bilgilendirme kitapçıkları ile gerçekleştiriyoruz.




0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites